Pages

Wednesday 9 March 2016


TRAVEL MART BEAUTIFULL TERENGGANU
 (23-27 MAC 2016 DI ANGSANA JOHOR BAHRU MALL)


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca blog syarikat kami...



Untuk pengetahuan pembaca semua, kami dari Whe Mumtaz Travel & Tour Sdn. Bhd akan bersama-sama memeriahkan festival 'TRAVEL MART BEAUTIFUL TERENGGANU' yang akan berlangsung pada 23 hingga 27 mac 2016 bertempat di Angsana Johor Bahru Mall.Tujuan utama kami di sana ialah untuk mempromosikan pakej-pakej yang ditawarkan oleh syarikat kami sekiranya pembaca ingin melancong ke Negeri Terengganu. Seperti yang sedia maklum, Negeri Terengganu sememangnya tidak dapat di sangkal lagi akan keindahan tempatnya. Ayuh sama-sama memeriahkan festival ini dan hanya tinggal 15 hari je lagi sebelum festival ini bermula...


TRAVEL MART BEAUTIFULL TERENGGANU 

TARIKH : 23- 27 MAC 2016

TEMPAT : ANGSANA JOHOR BAHRU MALL



Oleh itu, buat pembaca setia blog kami yang berada di sana bolehlah meluangkan masa bersama-sama kami sepanjang berada di sana..

Bagi pembaca yang berminat untuk melancong ke Negeri Terengganu ataupun negeri-negeri yang mempunyai tempat menarik, tetapi tidak tahu bagaimana untuk pergi ke sana, bolehlah hubungi syarikat kami Whe Mumtaz Travel & Tour kerana kami sedia menawarkan pakej-pakej yang mampu memberikan kepuasan kepada anda..

Tel : 09-6301515
Email : sales.whem@gmail.com

No comments:

Post a Comment